niedziela, 14 grudnia 2014

Ulubieńcy sezonu !

hej !

przeglądając rożne strony, fora pomyślałam, że napisze tu o tym co w ostatnim czasie jest dosyć modne, albo wiele osób to posiada czy coś w tym stylu. lub będą to rzeczy które mi osobiście się podobaja, wiec za zaczne od samej góry czyli będą to kosmetyki związane z pielęgnacją naszej twarzy ale też i włosów

wiec tak; 

1 na pierwszym obrazku jest balsam ochronny lip spa, firmy oriflame i kosztuje on bodajże 25zł, osobiście sama go mam i na prawdę wszystkim gorąco polecam na zimę ponieważ usta nie stają się suche, nie pękają, są miękkie i delikatne, także zachęcam :) 

2 szczotka tangle teezer, pewnie większości wam znana, dużo osób ją poleca, ja również, włosy po niej na prawdę świetne, nie wypada ich tak dużo i co najważniejsze nie musimy naszych włosów szarpać, cena do 30zł

3 podkład również z firmy oriflame, i (chyba) korektor, normalna cena to chyba cos około 50zł no ale wiadomo, że zawsze można znaleźć taniej, osobiście polecam, dobrze matuje i w ogóle 

4 mooje kochane, na pierwszy rzut oka, każda z was pomyślała pewnie, że jest to zwykłe ombre, jednak jest to flamboyage, osobiście zastanawiam się nad zrobieniem tego bo strasznie mi się to podoba no i musialam wam o tym powiedzieć no po prostu


chcialam wam jeszcze powiedzieć o odżywce Eveline to 8w1, ktora podobno jest taka cudowna ma się paznokcie super długie i mocne
no i rzeczywiscie może u niektórych z was tak jest ale czytalam o tym straszne rzeczy no i ja szczerze to boje się tego użyć, zreszta zawsze tak mam ale do odważnych świat należy więc życzę wam powodzenia, paa buziaki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz