sobota, 13 grudnia 2014

Changed Bershka

witajcie
przy ostatnim poście, zadeklarowałam, że jeśli znajdę jakieś fajne rękawiczki to dam wam znać, wspominałam też o czapce jednak żadna nie zainteresowała mnie jakoś specjalnie, ale myślę że te rękawiczki są na prawdę świetne i sama osobiście chyba zdecyduje się je kupić

rękawiczki podwójne plecione, Bershka

zaraz pokaże wam na screenie jakie są dostępne kolory, poniewaz nie wiem czy uda dodać mi się link bo jestem na tablecie no i wiecie :)))

no chyba niestety nie udało mi się, ale macie screena
jak widzicie są w bardzo ładnych, uroczych kolorach i mozna je spokojnie dobrać do kurtki, butów i całej reszty zimowego outfitu

szukając tych rzeczy postanowilam, że może dam wam moje propozycje codziennego outfitu
jednak, tak się złożyło, że nie są to stroje na zimę, wybieralam pod względem bluzki, topu i spodni no i wyszło, że na wiosne i lato będą idealne moim zdaniem, sami zobaczcie 
1.




spodnie znajdziecie w dziale jeansy, a bluzkę w koszulki
jak dla mnie to urocze, i bardzo ładne połączenie
bluzka - Bershka, koszulki
spodnie - Bershka, jeansy

2. 
osobiście wole takie ubrania, lepiej się w nich czuje i w ogóle
spodnie- bershka, dział jeansy
top- bershka, topy
 a wy, co o tym myślicie?
i które wam bardziej odpowiada, dzielcie się opiniami w komentarzach! 
mam nadzieje, że będzie was coraz wiecej :))
pozdrawiam kochani
miłego wieczorku! 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz