sobota, 13 grudnia 2014

Winter is coming!

witam kochani ! :))

jak wiecie, za oknem już prawie zima chociaż śniegu brak
mi akurat nie szkoda, bo nie przepadam za tym ponieważ nigdy nie udaje mi sie uniknąć nacierania lub jakiegoś obrzucania śniegiem czy coś w tym stylu, jednak zima ma też swoje plusy!
święta, święta misie a co najważniejsze nie musimy chodzić do szkoły
po za zimą zbliża się koniec pierwszego półrocza, a to oznacza poprawki i wgl
to chyba czujecie najbardziej, prawda?
pochwalcie się jak tam wasze oceny, zadowalające czy raczej wręcz przeciwnie?

osobiście drugą rzeczą której nie lubię w zimie jest, to że jest zimno, jednak jest jeszcze coś z czym zmaga się na pewno nie jedna dziewczyna, ale też i niektórzy chłopcy/mężczyźni!
- kurtka
- buty
- ciepłe sweterki
- czapki, rękawiczki, szaliki itp

szukając sama czegoś dla siebie, znalazłam kilka ciekawych rzeczy, które może też wam wpadną w oko

sami zobaczcie
kurta Bershka

płaszczyk Bershka(nie jestem pewna czy jest on na zimę, ale zdobył moje serce!)
KLIK

sznurowane buty Bershka


buty z SinSay, gorąco polecam!



jeżeli chodzi o rękawiczki, czapki i szaliki to nic za bardzo mnie nie zainteresowało ponieważ jeżeli chodzi o szaliki, osobiście o wiele bardziej wole kominy, które są duże no i jednak z takiego materiału, czy tam nitki, które no rzeczywiście są bardzo ciepłe
sama osobiście mam komin z H&M, czarny, jest po prostu idealny, taki cieplusi i w ogóle jednak ja kupowałam w sklepie i nie jestem pewna czy to ten ponieważ właśnie szukałam na stronie sklepu, jednak wydaje mi się, że to właśnie ten

ogólnie bardzo lubię ciuchy, i wszystko wszystko właśnie z H&M ponieważ są to rzeczy wykonane z bardzo dobrych i konkretnych materiałów, Bershke też wszystkim gorąco polecam, chociaż trzeba dużo wydać, jednak myślę, że powyżej SinSay, wcale nie jest taki drogi a na prawdę można się dobrze i modnie ubrać. co do czapki i rękawiczek to nie znalazłam niestety nic konkretnego i nadal będę szukała czegoś dla siebie, i postaram się od razu o tym tutaj was poinformować!



miłej soboty, kochani! 
ps. dzielcie się swoimi opiniami w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz